Sociale Hygiëne

De cursus Sociale Hygiëne inclusief SVH examen behaal je de wettelijk verplichte SVH Verklaring eenvoudig en snel!

De cursus wordt gegeven door onze ervaren docent. We starten om 9 uur met de eerste onderwerpen. Na de lunch worden de laatste 2 onderwerpen behandeld. Hierna krijg je een korte examentraining. Het examen wordt aan het eind van de dag ingepland op een door u gewenste datum. Examen wordt digitaal afgenomen in Goes en Vlissingen (externe partij).

De SVH Verklaring Sociale Hygiëne is verplicht in ieder horecabedrijf, slijterij, vereniging en in andere organisaties waar alcohol geschonken en/of verkocht wordt.

Volgens de Drank en Horecawet moet er altijd minimaal 1 medewerker aanwezig zijn met de SVH Verklaring. Het is dus belangrijk dat meerdere medewerkers aan deze eis voldoen. Ook (startende) ondernemers, bedrijfsleiders en beheerders moeten in het bezit zijn van deze Verklaring Sociale Hygiëne.

Wij werken met kleine groepen maximaal 10 cursisten.

Op aanvraag.

WANNEER?

Wij doen deze cursus het gehele jaar door. ook individueel volgen van de cursus is mogelijk.