Basis Kennis Loonadministratie

Salarisadministratie? Een vak waarin altijd werk is, getuige de vele vacatures voor (assistent)loonadministrateur. Een boeiend en afwisselend vak, waarin regelmatig wat wijzigt. Niet alleen in het personeelsbestand of in de hoogte en samenstelling van salarissen, maar ook op het terrein van wet- en regelgeving. Never a dull moment! Het Associatiediploma Basiskennis Loonadministratie (BKL®) is bestemd voor de startende salarisadministrateur of assistent op de afdeling loonadministratie. Ook als u regelmatig samenwerkt met de salarisadministratie, biedt dit diploma waardevolle achtergrondinformatie. Tot slot: u kunt online examen doen op een tijdstip dat u schikt!

Doorgroeien? Samen met Personeel, Organisatie & Communicatie niveau 3 geeft BKL® recht op het Associatiediploma Medewerker Personeelszaken (MPZ®).

MODULES BKL®):

- Loonheffingen niveau 3;

- Arbeidsrecht en Sociale Zekerheid, niveau 3

KOSTEN EN DUUR VAN DE CURSUS:

De opleiding in groepsverband bestaat uit 12 bijeenkomsten, op de locatie van De Avondschool, van 1,5 uur voor de module Loonheffingen en 8 bijeenkomsten voor de module Arbeidsrecht en Sociale Zekerheid. De kosten bedragen € 1.295,- (voor bedrijven is dit ex.btw). Dit bedrag is exclusief de kosten voor het examen. De examenkosten van de Associatie voor examinering bedrag € 218,- per module.

Een individueel traject is ook mogelijk. Tarieven zijn op aanvraag te verkrijgen.