Bestuurlijke Informatievoorziening

Onjuiste of onvolledige managementinformatie kan leiden tot verkeerde beleidsbeslissingen en inefficiënt werken. Om het management goed te kunnen informeren over de interne gang van zaken speelt betrouwbaarheid van de informatie een cruciale rol. Dit vereist inzicht in de risico’s die deze betrouwbaarheid bedreigen. Een schone taak voor u als financieel-economisch medewerker? Jazeker! Met het Associatiediploma Bestuurlijke Informatievoorziening (BIV®) beschikt u over de vereiste kennis om grip te krijgen op de informatieprocessen binnen uw organisatie – onmisbaar in een tijd waarin ICT zich in sneltreinvaart ontwikkelt.

Verder groeien?

In combinatie met de Associatiediploma's Rapporteren & Adviseren door Financials en Moderne Bedrijfsadministratie (MBA) geeft het Associatiediploma Bestuurlijke Informatievoorziening (BIV®) ook recht op inschrijving in het Register Financieel Management®. U mag zich dan Financieel Manager (RFM®) noemen. Hiermee toont u aan dat u up-to-date bent opgeleid voor het financieel management van kleine en middelgrote organisaties.

Bestuurlijke Informatievoorziening (BIV®) is een sterke toevoeging op uw cv als u:

Er is geen specifieke vooropleiding vereist. Geadviseerd wordt het Associatie Praktijkdiploma Boekhouden (PDB®) of Associatiediploma Moderne Bedrijfsadministratie (MBA).

De kosten voor het examen Bestuurlijke Informatievoorziening (BIV®) zijn € 249,-

De cursus bestaat uit 14 bijeenkomsten van 1,5 uur en kost € 1.195,--

Boekenpakket € 75,--