Basiskennis Boekhouden

Wilt u de boekhouding voeren van een kleine organisatie? Of gaat u voor uzelf beginnen en wilt u uw eigen boekhouding doen? Wellicht besteedt u uw boekhouding uit, maar wilt u grip op de zaak houden? Met het Associatiediploma Basiskennis Boekhouden (BKB®)/Elementair Boekhouden hebt u kennis op bedrijfsfinancieel vlak en staat u altijd sterker. U kunt uw eigen vermogen berekenen en journaalposten maken van de belangrijkste financiële feiten. U schrikt niet van een kolommenbalans of een voorraadboek. U kunt een grootboekrekening openen, bijwerken en afsluiten en u weet hoe een verkoopfactuur eruit ziet.

Basiskennis Boekhouden (BKB®)/Elementair Boekhouden biedt u de kennis van en inzicht in boekhouden. U legt dit examen online af, bijvoorbeeld op de examenlocatie te Goes

DOELGROEP & VOOROPLEIDING:
Basiskennis Boekhouden (BKB®)/Elementair Boekhouden is de eerste stap om kennis te maken met boekhouden. Er is geen specifieke vooropleiding vereist. Enige bedrijfseconomische kennis geeft een voordeel.

- De opleiding bestaat uit 15 bijeenkomsten, op de locatie van De Avondschool, van 1,5 uur en de kosten bedragen €  895,- (voor bedrijven ex .btw) in groepsverband exclusief examenkosten;

- De kosten van de opleiding op individueel niveau bedragen  € 1.695,- (voor bedrijven ex.btw).
- De kosten voor het examen worden door de Associatie apart in rekening gebracht en bedragen € 218,-

VERDER GROEIEN?

In combinatie met het Associatiediploma Basiskennis Calculatie (BKC®) levert BKB®/Elementair Boekhouden u het Associatiediploma Financieel Assistent op. Een logische stap als u een glanzende loopbaan in de administratieve sector ambieert!

EXAMEN met DIPLOMA van de ASSOCIATIE