Talen

Altijd al een moderne vreemde taal willen leren?
Kom je beroepsmatig vaak in aanraking met anderstaligen?
Wil je een gesprek kunnen voeren in het …?
Wil je jouw Nederlands op een hoger niveau tillen?
Dit zijn vragen/opmerkingen die wij regelmatig horen, vooral vanuit de zakelijke kant.

Maar ook vragen als "Kan ik mijn vakantiefrans (engels enz.) bij jullie verbeteren? Natuurlijk kan dat.

Wij leveren maatwerk.

Daarom blijven wij, samen met onze klanten, constant cursussen op taalgebied ontwikkelden. Aangepast aan uw wensen. Hierdoor kan je binnen afzienbare tijd uit de voeten in de betreffende taal.

De talen dien wij aanbieden zijn: Nederlands - Engels - Frans - Duits - Spaans

Bij talen werken wij aan vijf verschillende taalvaardigheden: lezen, luisteren, gesprekken voeren, spreken en schrijven. Deze vaardigheden worden door het ERK (Europees Referentiekader) verdeeld in 6 verschillende niveaus:

A1 is het laagste niveau, C2 is het niveau van de 'near native speaker' met een academisch denkniveau. Deze niveaus kun je voor alle talen gebruiken en betekenen in alle landen hetzelfde.

Klik hier om te weten wat je moet kunnen om een niveau te beheersen.