Vakopleiding Bedrijfsadministratie & Accountancy

Werkt u al in de financieel-administratieve sector en wilt u doorgroeien naar financieel manager of hoofd administratie? Deze cursus is een mooie opstap naar uw doel.

Het diploma VBA® is een functiegericht diploma . Met dit diploma toont u een verbreding en verdieping van uw kennis aan. Kortom een uitstekende investering in uw carrière.

Bij de opleiding van VBA® is een voorkennis gewenst op het niveau van MBA®. De VBA® opleiding is op bachelor niveau.

INHOUD:

De cursus bestaat uit 5 modules:

- Bedrijfsadministratie niveau 6

- Externe verslaglegging niveau 6

- Belastingrecht niveau 6

- Management Control & Accounting Niveau 6

- Financiering niveau 6

Als de vijf onderdelen met goed gevolg zijn geëxamineerd, ontvangt u het diploma Vakopleiding Bedrijfsadministratie & Accounting (VBA®).

INVESTERING:

Een groepscursus op basis van 42 bijeenkomsten, op de locatie van De Avondschool, van 2,5 uur vraagt een investering van € 4.395,- per persoon. Voor bedrijven is dit exclusief 21% btw. Dit bedrag is zonder boeken en examenkosten. De Associatie® examenkosten bedragen per module € 261,-

Een individueel traject behoort tot de mogelijkheden. Tarieven zijn op aanvraag te bepalen.

De vijf genoemde modules kunnen ook afzonderlijk gevolgd worden. De investering is afhankelijk van het aantal avondbijeenkomsten per onderdeel.