Moderne Bedrijfsadministratie

Wie kent het niet: het Associatiediploma Moderne Bedrijfsadministratie, beter bekend als MBA®. Een onverwoestbaar diploma met een krachtige marktpositie. Het Associatiediploma MBA is een veelgevraagd diploma voor tal van interessante functies in de financieel-administratieve sector.

MBA’ers zijn vaak de administratieve spil in een bedrijf en werken met een grote mate van zelfstandigheid. Wilt u werken bij een ICT-bedrijf, in de gezondheidszorg of bij een accountantskantoor? In het MKB of bij een multinational? Met MBA® op zak kunt in principe overal werken. Bovendien biedt MBA® volop doorgroeimogelijkheden als u een leidinggevende positie ambieert in de financieel-administratieve richting. Kortom, een diploma met veel toekomstperspectief. Zeer de moeite waard!

INHOUD

Alle modules worden los gegeven en zijn dus achter elkaar te volgen.

Kostencalculatie niveau 5

Bedrijfsadministratie niveau 5

Financiering niveau 5

Belastingwetgeving niveau 5

EXAMEN

De Associatie kosten voor het examen Kostencalculatie niveau 5 zijn € 249-

De Associatie kosten voor het examen Bedrijfsadministratie niveau 5 zijn € 249,-

De Associatie kosten voor het examen Financiering niveau 5 zijn € 249,-

De Associatie kosten voor het examen Belastingwetgeving niveau 5 zijn € 249,-

DUUR EN KOSTEN
De opleiding bestaat totaal uit 32 bijeenkomsten, op de locatie van De Avondschool, van 1,5 uur.

De kosten van deze opleiding bedragen € 2.695,- (voor bedrijven ex.btw) in groepsverband, exclusief boeken en de examenkosten.

Er is ook de mogelijkheid om de opleiding geheel individueel te doen. Op aanvraag krijgt u een overzicht van de kosten.

Er is ook de mogelijkheid om een deel van de opleiding te doen. Dit is op aanvraag.

EXAMEN met ERKEND DIPLOMA van de ASSOCIATIE®