Opleidingen

Voor administratieve functies is een diploma van de Associatie voor Praktijkexamens een begrip. De Associatie voor Praktijkexamens is een onafhankelijk exameninstituut dat jaarlijks veel examens afneemt. Een Associatiediploma vergroot je kansen op de arbeidsmarkt.

Wie kent ze niet? De financieel-/administratieve Associatiediploma’s zoals BKO®, BKB®, BKC®, PDB®, MBA®, VBA®, PDL® en VPS®. Vanaf de eerste stap als een (nieuwe) baan in de administratieve sector u trekt of voor een doorontwikkelling bij een functieverzwaring en/of promotie binnen de onderneming. Ook voor ZZP'ers zijn er passende cursussen. Al vele jaren hebben de Associatie-diploma’s een onverwoestbaar imago en een krachtige marktpositie.

De Avondschool verzorgt bovengenoemde financieel-administratieve opleidingen, en zorgt ervoor dat elke cursist goed voorbereid op het examen verschijnt. Trots is De Avondschool met het hoge slagingspercentage bij de Associatie. Behaald door de persoonlijke aanpak, goed gekwalificeerde docenten en kleine lesgroepen.