Nederlands

Bij ons kunt u op verschillende manieren (zakelijk) Nederlands leren lezen, luisteren, spreken en schrijven.

Ook kunt u een gerichte cursus volgen als u Nederlands als tweede taal heeft.

GROEPSVERBAND:
Bij deze cursus wordt een lesprogramma gevolged in overleg met de deelnemers van de groep. Een groep is maximaal zes personen. Er wordt bijvoorbeeld behandeld: spreken, gesprekken voeren, schrijven van mailings, uitbrengen van offertes.
Niveau: afhankelijk van de wensen en voorkennis.
Tijdsduur: 9 intensieve lessen van 2 uur.
Kosten: €  695,- (voor bedrijven ex.btw)

INDIVIDUEEL GERICHT:
Bij deze cursus wordt een individueel lesprogramma geschreven met een daarbij behorende reader. Er worden bijvoorbeeld behandeld: spreken, gesprekken voeren, schrijven van mailing en uitbrengen van offertes. Ook hier wordt de studiestof geheel gericht op uw persoonlijke situatie.
Niveau: afhankelijk van de wensen en voorkennis.
Tijdsduur: 9 intensieve lessen van 2 uur.
Kosten: € 1.895,- (voor bedrijven ex.btw)