MBO

De Avondschool werkt samen met haar zusterbedrijf Horeca Vakschool Zeeland

Op zoek naar nieuwe kansen? Wil je leren in kleine groepjes met een individueel leertraject? Wil je een mbo 2-3-4 diploma halen? Kijk dan een naar onderstaande BBL opleidingen.

De BBL opleidingen zijn in modules opgebouwd en daardoor kun je zelf je tijdspad uitzetten. Afhankelijk van jouw vooropleiding, werkervaring en inzet stellen we samen met jou een leerplan op. Dat levert een officieel erkend, door het ministerie van onderwijs, mbo diploma op. Het diploma wordt door Essenzo verstrekt omdat Horeca Vakschool Zeeland de opleidingen onder licentie van Essenzo verzorgt. Essenzo is een erkende opleider met een eigen brinnummer. Je bent zelf verantwoordelijk voor het vinden van een BBL werkplek. Natuurlijk gaan we je helpen met het zoeken van een passende werkkring.

Waarom een opleiding bij Horeca Vakschool Zeeland?

1. Inhoudelijk intakegesprek en AMN test.
  2. Opzetten van individueel leertraject.
  3. Juiste balans tussen theorie en praktijk
  4. Docenten die jou kennen en voor je klaar staan
  5. Kleinschalig in een rustige omgeving
  6. Kan zowel in de avond als op één dag in de week
  7. Erkend diploma mbo niveau 2-3 of 4

OPLEIDINGEN (zie ook de website van Horeca Vakschool Zeeland):

DUUR VAN DE OPLEIDINGEN:

Dit is afhankelijk van je inzet en voorgeschiedenis en ligt tussen de 10 en 24 maanden.