Trainingen

De Avondschool verzorgt/organiseert landelijke trainingen voor bedrijven, onderwijs- en zorginstellingen.

De Avondschool ontzorgt doordat u het organiseren van uw training/opleiding uit handen geeft. Wij  ontwikkelen zelf of kopen uw training/opleiding in bij derden. Kwaliteit staat voorop, tegen een goed tarief. Daarbij biedt De Avondschool de mogelijkheid om de training in Goes te laten plaatsvinden waarbij de Zeeuwse bedrijven en/of particulieren het voordeel hebben dat er niet naar de Randstad gereisd moet worden. De Avondschool biedt ook in company trajecten.

Leg uw wensen en/of vragen bij De Avondschool neer. We zoeken samen naar een voor uw bedrijf (instelling) passende mogelijkheid.

Onze "eigen" trainingen zijn maatwerktrajecten. Aan de hand van uw wensen, ontwikkelen wij een training toegespitst op uw bedrijf (medewerkers). Een greep uit onze mogelijkheden:

- Competentieontwikkeling;

- Reflectie en Feedback;

- Teamcoaching;

- Teamontwikkeling;

NIEUW

- Klant- en klantwaarde;

- Klantvriendelijkheid;

- SKJ Basistraining Beroepscode, -Ethiek en Tuchtrecht (11,5 opleidingspunten SKJ);

- SKJ Verdiepende training Beroepscode, -Ethiek en Tuchtrecht (13 opleidingspunten SKJ).

Individuele trajecten zijn ook mogelijk. Blijf jezelf en je team ontwikkelen! Ga Vooruit!

De Avondschool (Peter Moll) is geacrediteerd trainer voor: Stichting Technasium, Groningen/Utrecht.