Spaans

Bij ons kunt u op verschillende manieren (individueel of in kleine groepjes) en op verschillende niveaus (A1 t/m C1) Spaans leren. Ook "vakantie" Spaans behoord tot de mogelijkheden!

GROEPSVERBAND:
Bij deze cursus wordt een lesprogramma gevolgd in overleg met de deelnemers van de groep. Een groep is maximaal zes personen. Er wordt bijvoorbeeld behandeld: spreken, gesprekken voeren, schrijven van mailings, uitbrengen van offertes.

Niveau: afhankelijk van de wensen en voorkennis.
Tijdsduur: 9 intensieve lessen van 2 uur.
Kosten: €  695,- (voor bedrijven ex.btw)

INDIVIDUEEL GERICHT:
Bij deze cursus wordt een individueel lesprogramma geschreven met een daarbij behorende reader. Er worden bijvoorbeeld behandeld: spreken, gesprekken voeren, schrijven van mailing en uitbrengen van offertes. Ook hier wordt de studiestof geheel gericht op uw persoonlijke situatie.

Niveau: afhankelijk van de wensen en voorkennis.
Tijdsduur: 9 intensieve lessen van 2 uur.
Kosten: € 1.895,- (voor bedrijven ex.btw)

ZAKELIJK SPAANS:
Hier komen de onderdelen  lezen, spreken, gesprekken voeren, schrijven en luisteren aan bod. Afhankelijk van het startniveau en het gewenste eindniveau wordt de inhoud van de cursus bepaald. Meer informatie over de niveaus A1 t/m C2 kunt u vinden bij
Talen.