Financieel Assistent

Het Associatiediploma Financieel Assistent op zak? Dan ligt er een mooie baan voor u in het verschiet! U hebt een stevige basis om als assistent aan de slag te gaan bij een administratiekantoor. Of op een financiële afdeling van een organisatie; er is namelijk een groot tekort aan financieel assistenten. Ook als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf hebt u met dit diploma voldoende kennis om uw eigen administratie bij te houden.

Het Associatiediploma Financieel Assistent bestaat uit Basiskennis Boekhouden (BKB®)/Elementair Boekhouden en Basiskennis Calculatie (BKC®). U bepaalt zelf in welke volgorde u examen doet. Beide cursussen biedt De Avondschool aan in één pakket.

BASISKENNIS BOEKHOUDEN:
Basiskennis Boekhouden (BKB®) / Elementair Boekhouden biedt u de kennis van en inzicht in boekhouden.

BASISKENNIS CALCULATIE:

Basiskennis calculatie (BKC®) heeft specifieke aandacht voor goederenhandel, kostprijscalculaties en het grafisch presenteren van gegevens.

INVESTERING:

- De opleiding in groepsverband, op locatie van De Avondschool, bestaat uit 13 bijeenkomsten BKB®) en 10 bijeenkomsten BKC®) en de kosten bedragen € 1.295,- per persoon. Voor bedrijven is dit bedrag exclusief 21% btw. Dit bedrag is exclusief examenkosten (€  436,-).

- Een individueel traject en/of in company cursus is mogelijk. Tarief is op aanvraag te verkrijgen.

Avondschool, Ga Vooruit!

"|{ de Koploper }"

Stationsplein 21

4461 HP Goes