Basiskennis Calculatie

Werkt u graag met cijfers en spreekt de functie financieel-economisch medewerker u aan? Dan is het Associatiediploma Basiskennis Calculatie (BKC®) de eerste stap op weg naar uw doel. Vanwege de specifieke aandacht voor goederenhandel, kostprijscalculaties en het grafisch presenteren van gegevens, is dit diploma zeer praktijkgericht.

U legt dit examen online af, bijvoorbeeld op de examenlocatie te Goes.

VERDER GROEIEN?
In combinatie met het Associatiediploma Basiskennis Boekhouden (BKB®/Elementair Boekhouden ) levert BKC® u het Associatiediploma Financieel Assistent op. Een logische stap als u een glanzende loopbaan in de administratieve sector ambieert!

DOELGROEP & VOOROPLEIDING:
Het Associatiediploma BKC® is geschikt indien u:
- geen boekhoudkundige achtergrond hebt;
- nog niet werkzaam bent in deze branche;
- basiskennis op wilt doen op het gebied van calculatie;
- overweegt om in de toekomst het diploma Praktijkdiploma Boekhouden (PDB®) te gaan volgen.

Er is geen specifieke vooropleiding vereist.

- De opleiding bestaat uit 10 bijeenkomsten, op de locatie van De Avondschool, van 1,5 uur en de kosten bedragen €  795,- in groepsverband exclusief examenkosten.

- De kosten van de opleiding op individueel niveau bedragen  € 1.395,- (voor bedrijven ex.btw).
- De kosten voor het examen worden door de Associatie apart in rekening gebracht en bedragen € 218,-